رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) گفت: جبهه فرهنگی با دیدگاه صادقانه و خالصانه، ارزشمند و مهم‌ترین سپر دفاعی برای ملت ایران محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۰۲
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام محمد عدیده در دیدار با سرهنگ علی ربیعی فرمانده گروه پدافند هوایی «شهید دکتر حمزه صادقی» اظهار کرد: کارهای فرهنگی باید با نگاه دقیق و کارشناسانه صورت گیرد تا زمینه همه‌گیری و استقبال عمومی جامعه نیز فراهم شود. وسعت عرصه فعالیت‌های فرهنگی بسیار زیاد است و جوانان همیشه استقبال خوبی از برنامه‌های فرهنگی دارند.

 

 وی با اشاره به اینکه تقویت جبهه فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، افزود: هدف کلی جبهه ضد فرهنگی در داخل کشور براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده، اما هدف آنها در بُعد کوچک‌تر تغییر فرهنگ کشور و تبدیل آن به سمت ذائقه غرب و تغییر باور و اعتقاد مردم است.

 

 عدیده رسانه را به‌عنوان مهم‌ترین ابزار در اختیار جبهه فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: امروزه هرکس در دنیا قدرت رسانه را در اختیار داشته باشد، می‌تواند حرف اول را بزند پس باید از این ابزار برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب استفاده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها